11 March, 2008

Mye som skjer fremover

Det er mye som skjer fremover for Team Solberg. Skisesongen er på hell og avsluttes med Birkebeinerrennet til lørdag, mens sykkelsesongen nærmer seg og på mandag reiser vi ned til Italia for en ukes samling på sykkelsetet med en gjeng fra Frøy. Altså mye å glede seg til!

I går var vi innom byens beste sportsbutikk, Milslukern Sport, for å levere inn skiene våre for en ordentlig prepp før Birken. Den råeste pulver preppen ble bestilt, så tror ikke vi skal klage på gliden. Værre blir det med festet, ser ut som det blir vanskelige smøreforhold med plussgrader og regn i lavlandet og minusgrader og snø på fjellet. Vi har fått noen tips, men endelig avgjørelse blir tatt på torsdag og siste lag lagt på fredag kveld. Har blitt litt lite skigåing i det siste, men tror ikke det skal ha noen betydning. Ikke så mye å få gjort med formen siste uka før, nå er det bare å samle overskudd. Jeg skal starte i pulje 2 kl 08:10, mens Vidar starter i pulje 4 kl 08:20. Vi skal overnatte på Sjusjøen, så det blir tidlig opp for å rekke bussen til Rena kl 05:00....
Etterpå blir det bankett med Milslukern på lørdag kveld:-)

Søndag morgen blir det å komme oss ned til Oslo igjen for å pakke om til sykkelutstyr. Vi reiser med Ryanair fra Torp på mandag 17.mars kl 12. Gleder meg til en uke med forhåpentligvis god temperatur, sol og mange fine langturer på min nye Scott Scale 15 som jeg fikk forrige uke. Sykkelen virker helt rå og ser virkelig frem til å få testet den!

Rapporter vil komme etterhvert.

Dag

2 comments:

Anonymous said...

Håper sykkelformen deres er bedre en skiformen (særlig din Vidar!!) Ellers ser sykkelen rå ut, selv om team Krabberød ville gått for Scale Ltd. I går fikk jeg meg årets første sykkeltur, og har begynnt å trene for -09 sesongen. Trenger et år å bygge meg opp på, minst!!!
Bent Olav

Anonymous said...

Er brukbart fornøyd med Birken, men la på Start tape og fikk litt dårlig glid oppe på fjellet. Forøvrig så mistet Vidar tapen etter bare 400m og måtte smøre om flere ganger underveis:-)
Fikk testet Scotten i Italia i påska, og den passet meg perfekt. Scale Ltd er utrolig fet, men også veldig dyr. Men det er vel ikke noe problem for team Krabberød:-)
Bra at du er på sykkelen igjen og satser mot 09-sesongen! Ser frem mot nye dueller:-)
Snakkes, Dag