24 April, 2009

Oppdatering

Da det er en stund siden sist det ble blogget på denne siden, kommer det her en liten oppdatering på hva Team Solberg har drevet med i det siste.

Hele påsken ble brukt på Solberg's familiehytte på Hovden. Her ble det gått mange turer på ski, samt at vi fikk lurt inn noen intervall økter på beina. Det var virkelig koselig å samle hele familien på hytta, og med 2 mindre barn ble det mye lek og morro!

Mye av fokuset den siste tiden har gått i forberedelser til Tiomila. Tiomila ble ikke noen stor suksess for BSK's herrelag. Det ble jevnt over løpt for dårlig, og vi ble hengen etter hele veien. Siste etappeløper løp inn til en 42. plass, men da det viste seg at han hadde vært på feil 3. siste post, ble vi tilslutt disket fra stafetten. Kjedelig, men det er sånn som skjer.

Nå som Tiomila er over, blir det igjen mere sykkeltrening. Ullevål SK (USK) skal sykle Enebakk rundt, som går av stabelen 1. mai. Som et ledd i forberedelsene til rittet har USK kjørt endel rulletreninger. På tirsdag var både jeg og Dag med på rulletreningen, og jeg tro vi begge fikk et lite sjokk. Høy fart, tett mellom rytterne og hull i asfalten gjorde det til at vi satt med hjerte i halsen. Etterhvert gikk det bedre, og en klarte å slappe mere av. Dette er virkelig lag idrett og det var morro å ligge sammen med de andre USK rytterne. Tror Enebakk rundt kommer til å bli slitsomt, da dette blir det først rittet for sesongen, men jeg gleder meg.

Jeg anbefaler også å sjekke ut hjemmesiden til Ullevål SK:
http://www.ullevaalsk.blogspot.com/

Mvh Vidar

No comments: