24 May, 2007

ScottCup på Bærums Verk

I går syklet jeg (Dag) årets første ritt, nemlig tredje runde av ScottCup som gikk på Bærums Verk. Klassen min, MSport 30-39, syklet 3 runder som inneholdt både tekniske partier og grusveier. Jeg åpnet friskt fra start og kom meg greit avgårde, men allerede i det første tekniske partiet taper jeg litt tid. På de større stiene føler jeg meg sterk og avanserer i feltet. Det blir en mindre velt på runde 2 og på tredje runden går jeg på trynet ned en bakke, men kommer meg kjapt opp på sykkelen igjen med litt skrubbsår.
Blir nr. 8 av 33 fullførte i klassen, og det er en klar forbedring fra forrige gang jeg var med på ScottCup i fjor. Det ble en bra treningsøkt og var skikkelig gøy å sykle ritt igjen.
Resultater: http://www.scottcup.no/SC3/ResultaterScottCupBOC1.html

2 comments:

Anonymous said...

Tjänare!
8. plass er jo meget bra da.. Husk terreng tyrening kl.6 på Skullerud på mandag, så er du snart en klepper i de tekniske partiene.

teamsolberg said...

Takk for det!
Mangler litt på teknikken, men trening gjør mester. Er i hvertfall gøy å sykle litt tekniske stier også.
Kunne ikke møte på mandag, men satser på å møte opp neste gang. Nå har vi fått oss nye Frøy-drakter også :-)